Hogwarts and the great hall

När vi lämnat biljetterna och påbörjade visningen så kom vi in i ett stort rum med flera tv skärmar där man fick se hela Harrys historia från början till slut. Var verkligen jättefint, började gråta, så fint var det! Blev verkligen rörd, det har varit så mycket för mig när jga var mindre, tog verkligen stor plats i mitt liv.
Efter det fick vi i alla fall sätta oss i en biosalong, där de visade lite mer om hur de skapade hela den här magiska världen. I slutet av filmen så visade Harry, Hermione och Ron ingången till den stora salen och berättade att det var vår tur att ta del av allt, och då hissade de upp skärmen och bakom så var portarna till precis det vi sett på skärmen. Verkligen hur häftigt som helst!
Sen blev det att kolla in alla olika ställen där filmerna spelades in. Var som ett barn på julafton, tillsammans med alla andra som var typ fem år yngre än jag.

Harry Potter Studio

Vi åkte som sagt till Harry Potter Studio vid tre med en jättecool buss som var designad att skjutsa Hogwarts fans. På bussen så visade de första filmen för att man skulle komma in i rätt känsla. Hann se halva, och hade kvar rästen till hemvägen.
När vi kommer dit så hör vi från högtalarna utanför byggnaden de klassiska orkester musiken från filmerna. Var verkligen överlycklig när jag klev in och skulle ställa mig i kö för att äntligen få se allt med egna ögon. Var som ett barn på julafton, helt lyrisk.

Girlsnight

Min lördag spenderades med först att stiga upp tidigt på morgonen och skriva högskoleprovet där jag missade engelska delen, pga osmart och trodde att jag skulle göra den i en senare del. Inte nog med det blev man påbackad på parkeringen, oturs dag kan man säga. Tur var i alla fall att det inte blev några märken på bilen.
Det blev en lunch på Subland med Moa och Elle mellan proven och sen lite godis från Hemmakväll som fick hålla en vaken de sista timmarna.
När vi klarat oss igenom alla bitar så for jag och Moa till Coop och handlade tillkvällen, då vi skulle ha ost och kex mys med ett gäng flickor. Jag for hem och fixade mig och åt middag och for sedan vidare till Jennifer.
Där blev det en hel det tjejsnack, lyssnande på bra musik (cred till Emma), dansade lite och så vidare. Det blev sen att fara vidare till Emma och Eriks lägenhet. Kvällen avslutades med Max mat i Daniels säng.

Starbucks

Måndagen efter våra shopping tur så blev det att möta upp killarna för lite lunch. Vi käkade på en restaurang som hette Ed's easy diner. Ett ställe som var jätte mysigt och såg precis ut som om det varit med i någon Grease film. Jag tog en cesar sallad och pappa och Johannes var nöjda över deras hot dogs.
Efter det var det någon timma kvar innan vi skulle samlas vid bussarna till Harry Potter Studios. Så vi strosade iväg och lyckades hitta ett Starbucks där det blev en kaffe efter maten, eller för min del en Chai med choklad smak. Sååå god! Efter det var det dags att hitta till bussen, vilket inte var det lättaste.

Spelkväll

Vaknade vid elva på fredagen och gjorde lite brunch med Daniel. Hann inte mycket mer innan han for till skolan då jag tog det lugnt, kollade bloggar, duschade, städade mm. Åt lite lax till middag innan jag for till jobbet vid fyra. Blev att höja fredagskänslan på jobbet genom att köpa en godispåse och hålla ut till stägning.
Då kom dessa snyggingar och hämtade upp mig för att sen spontant fara till mig för spelkväll. Blev att duka fram det vi hade och sen spela en omgång Cluedo och sen lite Ryktet går. Mysig kväll med tjejerna!

PRET

Måndagen så åt vi frukost vid halv nio och sen så lämnade jag och mamma killarna på rummet för att ta det lugnt, och for själva ut på shoppingtur. Det blev en till dväng förbi Harrods och affärerna ikring, så som Ted Baker, H&M, Zara, Top Shop, Forever21 mm. Vi shoppade ett bra tag och fick med oss några påsar, vilket är riktigt utmattande. Vi orkade inte vänta på killarna för att mötas för lunch, utan tog en paus på PRET för en kopp kaffe och en liten godbit. Behövdes verkligen mer energi i kroppen och knoppen. Mysigt dessutom att sitta vid fönstret och blicka ut över stadspulsen.

Burger & Lobster

På söndagen så hade vi bokat bord på Burger & Lobster. En riktigt fin, mysig och populär restaurang som finns på flera ställen i London. Vi beställde alla varsin tallrik med En halv hamburgare, hummer, pommes, och sallad. Det var verkligen jättegott. Både jag och brorsan var taggade på att smaka hummer, och det var verkligen lyckat.
Mätta och belåtna lämnade vi och gick tillbaka till Hyde Park för att sedan cykla tillbaka till hotellet. Vilket jag tyckte var mysigt, men blev panik artat för en mamma som är rädd och paranoid. En cykeltur som var tänkt att vara mysig under en stjärnklar himmel, blev mer av ett tävlingslopp om vem som slapp cykla sist. Väl på hotellet blev det godis och nötter innan läggdags.

Home

Min onsdag spenderades som ledig, Daniel kom till mig på morgonen vid ett. När jag hade vaknat ovh när han hade slutat skolan. Så skönt att få krama om honom efter ett tag isär. Vi mös på framför en film och han fick även en fin present köpt från London av mig. Han blir så bortskämd!
På kvällen tog jag och min saknade Smilla en prommenad i regnet och sen blev det att värma sig i duschen för att sen fara till Daniel igen. Överraskade då med dessa godsaker eftersom fotboll och tv tittande stod på schemat.

Min torsdag spenderades med jobb från 6.30 till 20.00, gissa om jag var lite död efter det. Kom hem och det blev att även då hänga med Daniel. Blev att tävla i Mario Kart under kvällen och sen kvällsis innan sängdags. Somnade typ direkt jag la mig, sååååå trött efter en slitsam dag.

Shoppingdag

Så fort vi kom till Oxfordstreet så delade vi upp oss i ett killgäng och ett tjäjgäng. Jag och mamma gick till Primark där jag hittade en pälsjacka. Inget strot fan av butiken i säg, men min jacka var jättefin. Vi hann på fler affärer så som Top Shop, Selfridges och River Island. Mötte sen upp killarna för att luncha inne på Debenhams för att luncha. Det blev att pröva på fisch and chips, vilket känns som ett måste när man är i London.
Efter det fortsatte jag och mamma och strosa på affärer som Victoria's SecretBerskaMangoAnd other stories mm. Vi möttes igen för att gå igenom Carnaby Street tilsammans innan vi gick iväg för vår middagsbokning.

Hyde Park

Efter att ha varit på Harrods och lite andra butiker så blev det att prommenera upp mot Hyde Park. Vi hyrde några cyklar för att ta oss igenom parken till Oxfordstreet. Istället för att ta tunnelbanan, vilket var jättemysigt. Så fint i Hyde Park, dessutom var vädret i London både varmt och soligt.

Harrods

Söndagen började med en jättegod hotellfrukost och senare så blev det att traska iväg mot lite shopping. Harrods var vårt första mål, men tyvärr öppnade det inte förrens 11.30 så vi var 50 minuter tidiga. Därför blev det att sätta oss på ett mysigt café som hette Café Concerto. Vi beställde in varsin kaffe och sen en liten macaron till. Mysigt café!
Sen blev det att börja shoppingen, eller vi kollade mest inne på Harrods, så sjukt vad fina och dyra saker de hade där. Till och med tavlor som Picasso målat. Blev inget för mig där, så vi fortsatte mot lite andra affärer i stället.

Hotellfrukost

Vi blev riktigt chockade när vi checkade in på hotellet och receptionisten sa att frukost ingick i vårt rum. Vi hade förväntat oss att äta på Starbucks eller någonting liknande café. Eftersom att vi hört att frukosten brukar vara dålig i London så var vi nästan inställda på det. Men när vi gick till frukosten morgonen därpå så blev vi glatt överraskade. Var verkligen hur bra frukost som hellst. Fanns massvis att välja mellan, trots detta så lyckas mina frukostar alltid bestå av samma saker. Spelar ingen roll vilket hotell jag bor på eller vilket land jag reser till, de ser nästan alltid ut som på bilderna ovan, mina två frukostar på söndagen och måndagen.

Wildwood

Efter våra prommenader mellan alla sevärdheter så var vi trötta och hungriga. Trots att vi ätit en stor Afternoon Tea vid fyra så blev det middag vid nio på en jätte mysig italiensk restaurang som hette Wildwood. Vi beställde in bröd med mozzarella och honung till förrätt, sen tog jag en sallad till huvudrätt. Med kryddig kycklig, halloumi, ärtor, broccoli, qinnoa och parmesan ost. Världens godaste sallad typ, den måste jag försöka kopiera och laga själv!
Mysig dag med familjen avslutades med lite godis och snacks på rummet. Vi slocknade vid ett, eller rättare sagt jag somnade en timma senare än alla andra pga blogg och sociala medier.

London ny Night

Vi fortsatte att bocka av sevärdheter och hittade någon liten röd telefonkiosk och även London Eye tonade upp sig. Mycket fint att se allt på kvällen, men lite synd att det blir så dålig kvalité på bilderna när det är mörkt.
Vi gick även förbi Big Ben som var hur fint som hellst, därefter några Backingham Palace. Själv tycker jag nästan Harrods var finast, trots det bara är ett shoppingcenter, haha.
Kan i alla fall intyga att mina föttervar ganska knäckta när vi kom tillbaka till vårt hotell. Att gå i klackar hela dagen är inte det mest bekväma. Ska man vara fin får man lida pin.

Piccadilly Circus - Trafalgar Square

Efter vår Aftrenoon Tea så började vi vandra mot alla sevärdheter. Det blev att bocka av Piccadilly Circus först. Det var mindre än jag trodde men ändå jättecoolt. Vi fortsatte genom China Town, vilket jag tyckte var riktigt fränt. Hade gärna ätit där någon dag, men man har ju inte tid med allt. Tillslut nådde vi Trafalgar Square, även här fullt av turister och folk som precis som vi, skulle ta kort på allt.

Afternoon Tea

Orangeriet var otroligt vackert, men stora fönster och högt i tak. Ernst hade verkligen älskat stället! Vi fick sitta och blicka ut mot den vackra trädgården, det var verkligen fint med klippta buskar och en massa mysiga strövstigar och statyer.
Afternoon Tea var verkligen fantastiskt gott! Vi fick först in varsin liten tekanna med jättegott te och sen fick vi in det söta kakfatet med våningar av godsaker. Det fanns små snittar med lax, små baguetter med äggröra, wraps med kyckliing, scones med bär, smör och marmelad till. små desserter i form av mousse, tårta och småkakor. Blev supermätt men det var det värt, älskar smårätter. Dessutom bättre om det är söta sådanna.

Hyde Park

Vår första tur i London började vid Hyde park. Gick en bit och kollade in den vackra naturen och den stora dammen. Såg några tjusiga byggnader och hittade även Orangeriet där vi blivit tipsade om Afternoon Tea. Träffade även ett helt gäng nya kompisar. Ekorrar som ville ha mat och kom så nära att man nästan kunde klappa dem.

Arrived

Det blev att ta en liten gruppbild i tunnelbanan och sen åka mot Kensington och Crown Plaza, vårt hotell. Det blev att försöka planera våra nästa steg när vi kom till hotellet vid fyra. Det blev att vi bokade ett bord till Burger & Lobster till dagen efter och gick iväg för att hitta ett ställe där vi kunde ta ett Afternoon Tea. Vi hörde med Londonborna och de rekomenderade en mysig byggnad i Hyde Park där det tidigare varit ett Orangeri.

Heathrow

Flög från Luleå vid halv åtta och var i Stockholm någon timma senare. Det blev att checka in på utrikes och strosa omkring ett tag innan vi alla insåg att vi höll på att dö av hunger. Trots att det inte ens var lunchtid, klockan var inte ens tio. Det blev en paus på Max där det blev chicken wings för min del. Mätta och gladare så gick vi till gaten och fick även världens skrattatack när Johannes pass tydligen gjorde en av pass-kontrolerarnas dag. Tydligen det bästa som hänt henne denna dag än så länge.
På planet blev det att tagga upp med åter en Harry Potter film. Den här gången den första av dem.
Var framme i London och Heathrow ett och då begav vi oss iväg mot Kensington där vårt hotell ligger. Kul att man fick se lite av Londons små söta villa kvarter påväg mot staden. Ser typ exakt ut som i Harry PotterKalle och chokladfabriken och Morden i Midsummer

Brunch

Min fredag bestod av en sovmorgon med pojkvännen och sen film i sängen på morgonen. Efter det klev vi upp och gjorde en fet brunch, eftersom det dröjer ett par dagar innan vi ses nästa gång. Blev mycket lyckat, på beställning så hade jag till och med fixat jordnötssmör.
Efter det så vinkade jag hejdå och satte igång med att städa, fräscha upp mig, fixa naglarna, bädda rent och även laga middag till familjen. Vilket blev en mumsig räk- och morotssoppa.
Emmy kom förbi och den fick även höga påäng av henne. Efter det for vi och handlade lite snacks för att hänga med lite brudar hemma hos Amanda framför Idol. Blev där i några timmar, men var hemma vid tio för att ta itu med packningen. Tanken var att somna tidigt men lyckades ändå hålla mig vaken till två på natten.

Off we go

Sitter nu på Arlanda och har tagit mig från Luleå hit. Steg upp alldeles för tidigt imorse och fick endast tre timmars sömn då jag var tvungen vakna fem. Om några timmar befinner vi oss i London och jag längtar! Har en bra känsla av den här resan, vi har redan haft det jättemysigt med familjen så jag tror att det kommer bli jättelyckat.

Date night

Efter mitt jobb på torsdag skyndade jag mig hem för att byta om och sen bli upphämtad av Daniel för att fara på Nodo och dricka lite "kaffe" och mysa på. Satt där i någon timma och pratade om framtiden innan vi for hemmåt.
Det blev att göra varma mackor i ugn till kvällsfika och sen lägga sig framför Harry Potter and the goblet of fire. Som jag har tjatat och längtat till att få se Harry Potter filmerna med Daniel, äntligen. Är ju tvungen att tagga igång lite innan måndag då det blir att fara till Harry Potter studio i London. Åhhhhhh, längtar!!!

Lunchdejt

Min torsdag började med att träffa upp Elina och Clara på stan för först lite stros på affärer och sen en lunchdejt. Det blev en hel del tjejsnack och efter ett tag så anslöt även Emilia och Emmy. En bra början av min dag.
Efter det blev det jobb från tre till åtta och sen hem för att byta om till en ny dejt.

Ananas

Min tisdag bestod av jobb från tio till halv sju. Sen så blev det att fara hem och äta middag i form att skinksås och pasta. Efter det blev det en långprommis med brorsan och även lite snabbstädning av rummet.
På kvällen kom Daniel och det blev att göra lite frukt och nötter till kvällsis. Även en omelett eftersom att det inte var nog mättande. Myste med detta framför tvn innan det blev läggdags.

On repeat

Myskillen ♥

Min söndag så jobbade ag från tolv till halv elva. Vilket inte resulterade i en sån intressant dag. Blev att fara till Daniel och se film och sen sova.

Min måndag så åkte jag hem till mig på morgonen och tog sedan en prommis med Smilla, gjorde lunch och började sen jobba två till halv elva. Sen till Daniel för film, samma visa om och om igen.

Glitter & Glamour

Urladdad kamera, så fick bli mobilbilder

I lördags så kom Lina till mig vid tre för att börja fixa sig för Ellens 18års fest. Vi var ute i ovanligt god tid och hann ungefär allt vi planerat. Vi lyckades dessutom hinna äta pizza vid fyra som nått sorts "mellis". Blev klara halv sex och var först hos Ellen vid kvart över. Har nog aldrig någonsin hänt att vi varit först, men nån gång ska ju vara den första.
Ellen bjöd på pastasallad till middag och även ett glas bubbel. Sen så blev det lite tal, lekar, danstävlingar och så vidare. Killarna kom även förbi under kvällen och det hela blev ytterst lyckat.
Kvällen avlutades på O'learys med en massa vänner. Sist men inte minst fick jag bjuda igen pojkvännen på en burgare. Är skylldig ett x antal nuggets, gott var det!

Nodo fredag

Min fredagkväll spenderades med Emmy. Vi hängde först med Adrian och Oliver och handlade lite godis och satt och snackade med dem.
Vid nio drog vi in till Nodo för lite fika och lite tjejsnack. Får aldrig slut på samtalsämnen och det finns alltid någonting nytt och intressant att diskutera. Satt där till halv elva och skjutsade sen hem Emmy innan jag for till Daniel och avslutade kvällen med en film.

Skagen toast

Min fredag bestod av ledighet och sovmorgon med Daniel som började två. Vi vaknade däremot vid nio ändå. Så då blev det att fara till Ica för att hämta ut lite paket och handla till lite lunch. Jag och Daniel lyxade till det med skagentoast. Så gott! Borde göra hemmagjorda oftare!
Efter det blev det en prommis och sen att hjälpa till med middagen, i form av kyckling, pommes och sallad.

Walk in the woods

Min torsdag spenderades med en prommis med Smilla och mamma i skogen. Hann inte mycket mer än det och lunch så for jag och jobbade.
När jag kom hem så blev det att sitte med datorn och planera jul och London med mamma. Vi gjorde även en god efterrätt till kvällsis. Stekta äpplen i kanel med glass och digestive, ett tips är att använda vaniljkvarg ist och äta till frukost eller liknande.
Vid midnatt så kom Daniel förbi och det blev någon serie innan vi la oss.

Champinjonsoppa

Min onsdag fick börja med en liten prommis med vovven och sen fixa sig för att fara in till stan med farmor. Det blev att kolla lite butiker och sen ta en mysig lunch på Nodo. Med salladsbuffé, otroligt goda mackor, krämig champinjonsoppa och till efterrätt en kladdkaka med grädde. Verkligen lill-lördag!
Fortsatte med att kolla lite inredningsbutiker innan vi for en snabbis till backen där vi hittade oss två marmor ljuslycktor var.
Till middag lagade jag och brorsan teriaki kycklingklubbor med bulgur. Sen blev det att snabbt fara in till Luleå med pappa för att lämna in min trasiga telefon. Det visade sig att jag skulle få en helt ny för endast 1500 kr. En iphone 6 med samma färg som tidigare, en guldig. Den kommer dessutom komma på måndag, så lång tid skulle det inte heller ta. Det firade jag och pappa med ett fika i Luleå på Uni:k Vetenskapens Hus. En chai latte och en biskvi och världens finaste café fick förgylla kvällen. Inredingen var verkligen underbar, blev verkligen inspirerad!
Var hemma vid åtta och då blev det en prommis med pappa för att avsluta en mysig kväll med honom.
Sen blev det Paradise med Daniel innan vi slog igen våra fyra blå.

Tisdagskaffet

Tisdagen så tog jag och Emmy en riktig sovmorgon, trots otroligt lång tupplur innan middagen dan innan. Planen var egentligen först att fara ut på vandring till Elias grottan, men Emma hade vrickat foten så då planerade vi in IKEA i stället. Men stackarn blir sjuk och kan inte följa, då blev det plan C och jag och Emmy gick på stan i stället.
Det blev som vanligt en fika paus mitt i allt. Någon timmas tjejsnack, och sen Dollarstore för lite småtjafs.
Kvällen spenderades hos Daniel med paradise och serier.

Sleep over

Från stockholm

Min måndag började med en lugn dag med datorn och även en liten prommis med vovven. Lagade middag med brorsan, det blev frikadeller i tomatsås med fetaost och pasta.
Sen drog jag, mamma och pappa ut på Grisberget för en springtur. Kul att de börjat röra sig lite, så tråkigt att göra det ensam.
Kvällen så blev det att dra och handla lite annanas och nötter, sen för att ha lite Paradise mys med hon Emma och Julia. Så mysigt, det blev att de stannade till ett. Sen så blev det en liten sleep over för mig och Emmy, just like the old days.

Kanelbullens dag utan kanelbullar

Söndagen spenderades med en lång sovmorgon och sen en trip till stan. Det blev att fika på stan och även kolla en massa skor och en del inredning. Efter det så for vi hem igen och det blev serier innan middagen som bestod av nuggets, favoriten.
Sen fortsatte kvällen med film, precis som en söndag ska vara.

Pentryt

Gamla bilder, efterom mitt minneskort gick sönder

I lödrags blev det date night med Daniel. Jag jobbade från nio till sju så efter det hann jag bara hem och byta om och piffa till mig lite så tog vi bilen och for och åt på Pentryt. Var alldeles tomt där, vi åt vid nio så det var inte så konstigt. Men mysigt var det, som att ha hela stället för sig själva.
Jag tog som vanligt en fyra små rätter, medans Daniel brassade på med en plankstek. Mätta och glada så for vi till Tio till Tolv och köpte en godispåse. Sen blev det roadtrip till Jävre av alla ställen, kolla på hus och fyren, innan vi for hem för en film.

Fredagsmys

Kvällen, fredag,  spenderade jag med Linda och Emmy. For till Älvsyn och käkade takeout. Jag beställde falafel i pitaröd, höga betyg. Efter det blev det bara en massa mys med lilla vovven och tjejsnack.

Frukostdejt

Min fredag började med finbesök av Emmy som ja bjöd på avocadomackor, blåbärs smoothie, omelett och lite äppleskivor. Så mysigt! Satt och pratade på ett bra tag och bara mös.
Sen drog vi in till stan och kollade upp lite flyg till Australien på Resia. Blev lite klokare! Sen blev det även lite shopping och avslutningsvis en chai latte på Röda Lyktan. Mysdag med favvisen.

New years dress

Dress - Nelly (här)

Beställde för någon dag sen hem denna skönhet som var på rea. Tänkte att den skulle passa perfekt till nyår, kanske lite too much, men så ska det vara. Är lite tidig att fixa nyårs outfit redan, men eftersom den var så billig och jag kollat på den tidigare så kände jag att det var lika bra att slå till.

Jag har inte bloggat på någon dag nu och det beror på att mitt minneskort till kameran mest troligt gått sönder. Vilket betyder att ett tusentals bilder går förlorade. Gråter floder om jag inte ens något dataföretag lyckas fixa det här. Så bilder på min helg kommer nog inte förrens ett bra tag.

Tjejkvällen

Förra årets bilder från tjejkvällen, så söta

Min torsdag spenderades med en sovmorgon som heter duga, och sen en springtur med mamma och vovven. Det blev sen lunch innan jag åkte iväg och jobbade tre till åtta. Det blev att snabbt fara hem och byta om för att sen möta upp Jessica och Felicia på Nodo för lite te och tjejsnack. Riktigt mysigt, hann in på tjejkvällen. Trots att det endast blev ett fika, ska ju ändå inte spendera pengar så det var lika bra.
Kröp sen upp och somnade med min vanliga sovdejt.

Lunchdejt

Onsdagen träffade jag Emma, Emmy och Mikaela på stan för en liten lunchdejt och lite tjejsnack. Riktigt mysigt, räkmackan var dessutom god som vanligt. Blev att sitta och mysa i drygt någon timma och sen kolla lite affärer på stan. Så kul att göra någonting på dagen innan man ska iväg på jobb.
Det blev min favoriträtt, blomkålspuré och rostbiff till middag och sen jobb 18-22.30. Efter det så blev det att sova hos Daniel.

IKEA/BIRSTA

I tisdags efter att hängt på hotellrummet ett tag drog jag och mamma vidare mot Sunsvall och IKEA. Vi började med en lunch i restaurangen. Det blev en supergod räkmacka för oss båda. Efter det lite shopping och inspiration, längtar så mycket till man flyttar hemifrån!
Mamma skulle åter på möte så passade på att gå på Birsta Galleria i någon dryg timma. Hittade en massa fina saker, men höll i pengarna. Duktig som man är! När mamma dök upp igen blev det att ta en frozen yoghurt med melon på IKEA till mellis. Med lite mer energi i kroppen begav vi oss hemmåt med mer Justin Bieber i högtalarna. Blev ett stopp på Burger King för varsin wrap till middag innan vi körde sista biten hemmåt. En riktigt mysig liten trip med mamma var verkligen lyx i vardagen.

Hotellfrukost

Vaknade vid sju på tisdagen och gick upp och åt en magisk hotellfrukost. Det bästa med att sova på hotell, helt klart! Efter det kilade mamma iväg på lite möten, och jag låg på rummet och tog det lugnt och läste bloggar i drygt en timma.

Elite hotel Östersund

Det blev att följa med mamma till östersund efter middagen. Köpte med lite godis på vägen och lyssnade på musik via datorn. Mysigt värre, även om det tog några timmar. Mamma skulle på jobbmöte dagen efter så då passade jag på att följa med när jag ändå var ledig från jobb.
När vi kom fram till hotellet blev det att måla naglarna och se en film. Min favorit, Walking on Sunshine